Forum G-Metin2.pl - Forum portalu G-Metin2.pl (Wszystko o Metin2) Strona Główna G-Metin2.pl - Forum portalu G-Metin2.pl (Wszystko o Metin2)
G-Metin2.pl - Forum portalu G-Metin2.pl (Wszystko o Metin2)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gucci belts Winning Approach to Win Customers

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Metin2.pl - Forum portalu G-Metin2.pl (Wszystko o Metin2) Strona Główna -> O wszystkim !
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dobso988rl




Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

PostWysłany: Sob 7:11, 21 Maj 2011    Temat postu: gucci belts Winning Approach to Win Customers

v class="clear">
After you are done with the pre-approach, where you have already established contact with the prospect, obtained the information about his or her needs, and confirms what he or she already has, then you are ready for the “approach” step that comes next.
With this list you have, you can then be able to select the better prospects for immediate action and to eliminate the unlikely candidates. You must have a presentation folders or a tickler file on those prospects who are not available now, but who you might be able to approach some weeks or months later.
Cordial and prompt greeting is the opener for you and your customer. A good salesman regards all prospects as customers

The core challenge of every business is to sell the company’s product or service. The very basic step in successful selling that every salesman must know is how to properly approach your prospective buyers.
Before the actual customer approach, there is the so-called pre-approach. The pre-approach is the step in which the salesman goes prospecting. Its keynote is constant alertness.

This is the “getting to know” your customers or making a preliminary analysis of the prospective buyers. You can jot down notes about their personal characteristics, their likes and dislikes, their estimated income, members of the family [link widoczny dla zalogowanych], etc. From your notes you can decide whether they have a need for your products and services, which of them can afford a purchase, and whether other salesmen have an inside track on your target clients. When your prospect is an employee, find out whether he or she has the authority to buy for his or her company.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum G-Metin2.pl - Forum portalu G-Metin2.pl (Wszystko o Metin2) Strona Główna -> O wszystkim ! Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin